rakan maya

Sunday, March 6, 2011

cecah 10,000 pengunjung : terima kasih semua !

terima kasih atas kunjungan anda ke blog ini. alhamdulillah, blog ini mencecah jumlah 10,000 pengunjung. saya memanjatkan kesyukuran kepadaNya kerana blog ini diterima oleh anda semua. angka 10,000 bukanlah asing bagi blog-blog politik kerana kita suka berbicara tentang hal negara. tetapi bagi sebuah blog informasi dan pendidikan seperti ini sudah agak susah untuk menarik perhatian pengunjung.

percayalah, saya tidak mendapat apa-apa habuan daripada penghasilan blog ini. sebetulnya, saya mewujudkan blog ini semata-mata untuk berkongsi informasi, ilmu dan dan pandangan berkaitan mata pelajaran pendidikan jasmani dan informasi berkaitan sukan.

insyaallah, saya akan cuba berikan informasi terbaik dan berguna kepada anda walaupun kadang kala saya terlepas pandang untuk update blog ini.

apa pun, sekali lagi saya ucapkan terima kasih kepada anda semua. semoga apa yang saya usahakan ini memberi manfaat kepada kita semua.
terima kasih semua.

No comments:

Post a Comment