rakan maya

Monday, February 21, 2011

mssd temerloh: kome juara !

pada 19 februari lalu, saya berpeluang bersama team merentas desa mssd temerloh ke kejohanan merentas desa MSS pahang di pekan, pahang. ini pertama kali saya bersama team temerloh memandangkan sebelum ini saya mengajar di daerah bentong.

bersama team bentong sebelum ini pun saya telah mengenali sebahagian besar jurulatih daerah temerloh kerana kami selalu bertemu di kejohanan-kejohanan peringkat negeri. jadi, tidaklah kekok sangat saya menyertai team temerloh.
alhamdulillah, team temerloh berjaya kekalkan kejuaraan merentas desa MSS pahang untuk tahun ini miski pun ada sedikit bantahan daripada pasukan lain. lebih manis lagi 2 pelajar sekolah saya berjaya mewakili pahang ke MSSM di sarawak minggu depan.
syabas buat nur zulaika dan kuna atas kejayaan anda. buat team temerloh, tahniah !

No comments:

Post a Comment