rakan maya

Sunday, January 16, 2011

smk mentakab

sejak saya bertukar ke smk mentakab, saya perlu menyesuaikan diri dengan rakan baru, persekitaran baru dan sebagainya. saya merasakan seperti guru yang baru posting. setiap langkah dirasakan tak betul jer.. hissshhh...

biarlah bulan januari ni dijadikan bulan orientasi saya. saya perlu membina kasih sayang baru terhadap sekolah baru biar pun kasih sayang saya terhadap smk karak sungguh menebal.


tentang blog ini, insyaallah saya akan berikan info yang terbaik untuk anda. walau bagaimanapun, saya perlu berikan tumpuan yang lebih terhadap sekolah baru saya ini.

bercerita tentang sekolah baru, smk mentakab akan mulakan aktiviti sukan dengan kejohanan merentas desa pada 22 januari nanti. memandangkan saya orang baru, program ini akan saya jadikan batu loncatan untuk beramah mesra dengan rakan guru yang lain.

insyaallah kita jumpa dengan info pjk yang lain sedikit masa nanti. terima kasih kepada semua pengunjuung yang memberi sokongan kepada blog ini.

No comments:

Post a Comment